13.06.2010 г.

"Как го правя"- книгите



След като ме налазиха и мен с тази "анкета", ще трябва да отговоря, въпреки че се опитах да отбия номера с /afk. А следващият предизвикан нищо неподозиращ човечец еее Free Infidel.


Q: Похапваш ли докато четеш? Ако го правиш, коя е любимата ти “храна за четене”?
A: Непохапвам, непопийвам, непопръ… и никакви такива неща, докато чета. Даже гледам и да не дишам, тъй като ми действа разсейващо.
Q: Какво обичаш да пиеш, докато четеш?
A: Пия кафе, но винаги след четене. Удобен навик, придобит още от училище, когато учебниците главно ме приспиваха.
Q: Отбелязваш ли си някакви пасажи и моменти в книгите или идеята да драскаш по книгата те ужасява?
A: Не, но на няколко пъти съм си отбелязвал по-важни места с молив.
Q: Как отбелязваш последната прочетена страница – книгоразделител, кучешки ушички, оставяш книгата отворена?
A: Често с флаери от минали партита, които са по-дебели и по тази причина по-удобни for stickin’. Даже изрових някаква книга с подобен флаер, по който имаше остатъци от добре прекарана петък вечер.
Q: Художествена или нехудожествена литература? Или и двете?
A: И двете (но особено книгите-албуми, които се оказа за мое най-голямо учудване, че са най-художествени сред останалите). Но ако трябва да съм сериозен, най-често четените от мен книги са психологически; наблягам повече на света около мен, отколкото на бягството си от него.
Q: Държиш ли да прочетеш главата до края, преди да оставиш книгата, или можеш да спреш по всяко време?
A: Мога да спра по всяко време.
Q: Можеш ли да захвърлиш книгата, ако авторът те дразни?
A: Абсолютно.
Q: Ако попаднеш на непозната дума, спираш ли, за да потърсиш някъде значението?
A: Ако е чуждоезична- търся в интернет. Имам и речници, но те са в хола, а той ми изглежда  далече.
Q: Какво четеш в момента?
A: „Петият слон” на Тери Пратчет.
Q: Коя е последната книга, която си купи?
A: Лол, „Вуду в градски условия”.
Q: От тези хора, които четат само по една книга ли си или можеш да четеш по няколко наведнъж?
A: Само по една.
Q: Имаш ли си любимо място/време за четене?
A: Оф, не. Абе кой ги измисля тези въпроси.
Q: Какво предпочиташ – поредици от книги или самостоятелни издания?
A: Без значение, стига да е интересно.
Q: Има ли книга или автор, които препоръчваш отново и отново на всичките си приятели?
A: Людмил Станев- абсолютен фаворит. Докато не го прочетат ги преследвам навсякъде с „Прочети Людмил Станев, прочети Людмил Станев, прочети го бе…”. Даже ми споделиха, че и в сънищата им съм се появявал със същия хипнотичен глас.
Q: Как организираш книгите в библиотеката си? По жанр, заглавие, име на автора, etc.?
A: Не ги организирам, а чакам следващото земетресение да ги подреди. Така да се каже, оставям всичко на случайността. Сега е и моментът да помоля природните сили при следващия такъв катаклизъм да преместят секцията ми с десет сантиметра към стената в ляво, тъй като е поставена накриво. Благодаря.

2 коментара:

Bla каза...

"Вуду в градски условия"?! :D

Vainpire каза...

Е, какво да се прави; поне научих различните употреби на гробната пръст.

Публикуване на коментар