16.02.2013 г.

Sugar, Spice And Everything Not Nice


 Седя си на бара в миг на отегчение и чета набързо новини, докато чакам приятелите си. Барманът обаче прояви неблагоразумие и ме пипита какво чета. Отговорът ми му дойде в повече: "Мъж изчуква кобилата си, защото иска да му роди кентавър". Хахаха.

Бях непослушен. За 5 минути успях да нарека Дийпак Чопра "fuckin' dick chopper", екс-папата Ратцингер "религиозен плъх" и препоръчах на уж-списание за здравословен живот диета от "жито с цианид" тъй като най-добре би се отразила на читателите им. 
Всичко вървеше по план, докато не ми се залепи някакъв, който каза, че иска да се самоубие. Господи, защо все на мен. Опитах се да не го забелязвам, а и не бях в настроение да го разубеждавам. Свих едното си око и разширих другото, тъй като джинът в чашата ми за момент ми заприлича на ракетно гориво... Тогава, съвсем неочаквано, смехът ми превзе цялото помещение, защото беше видяно това (да се обърне специално внимание на козата в 1.23 мин.)








P.S: О, и честит ви със закъснение Свети Валентин:


0 коментара:

Публикуване на коментар