3.08.2010 г.

Подарете ми, подарете ми...


Тъй като приятелите ми имат навика да ми подаряват неща, които в 90% от случаите не харесвам, реших да си съставя списък с няколко скромни подаръка, на които искрено бих се зарадвал. И така, внимание:





1. Прасе-касичка. Някой ще каже: "Прасета-касички под път и над път". Да, но аз искам точно тази. Направена от истинско малко розово прасенце, препарирано и запазено в разцвета на силите му. Даже може и да си го галиш, докато подрънкват стотинки в стомахчето му. Цена- 4000$.







2. Стикери за куфар. Макар и вече забранени в Канада, тези куфарни стикери превръщат пътуването ви в изключително приключение, изпълнено главно с черен хумор и надежди за проявяване на разбиране от страна на летищните власти. Цена- 15$.


3. Винаги съм гледал на радиацията като на нещо плашещо и опасно и за да превъзмогна този си страх, бих имал нужда от малко истинска радиация. Някой сега ще рече: "То така се намират радиоактивни материали". Всъщност, да, точно така се намират радиоактивни материали. Отивате на www.amazon.com/ и ми поръчвате срещу 35$ малкo уранова руда. Невероятно, нали? Който не вярва да провери.






4. Вуду-поставка за ножове. Незаменим кухненски аксесоар, от който гостите ви ще останат изумени. За пълен ефект се препоръчва да дадете име на поставката си. Иначе се предлага и в коледен/великденски вариант за по-лесно превъзмогване на депресиращите празници:

Цена: 220лв. Повече за тези поставки, дело на Raffaele Iannello, може да намерите тук. както и тук.

2 коментара:

bungle каза...

Стикерите за куфар са уникално яки, искам и аз! :) Поставките за ножове също ми хванаха окото.:))

Vainpire каза...

Абсолютно. Макар че не бих отказал и малко розово препарирано прасенце касичка, rofl. (Овчица също може би.)
P.S.: Иначе тази година съм си доволен от подаръците, държа да уточня, заради получилите се няколко недоразумения.

Публикуване на коментар